
Rewell är en privat vårdtjänst för män. Vi erbjuder utredning och behandling av testosteronbrist, övervikt m.m.
Jag är supernöjd med Rewell. Det tog exakt en vecka från att jag kontaktade dem tills jag fick behandling efter att jag fått diagnosen testosteronbrist (hypogonadism). Jag hade lite tur att det fanns många lediga tider, så allt flöt på väldigt smidigt i Stockholm.Jag var lite orolig efter att ha läst de få negativa recensionerna, men har man lågt testosteron, tydliga symptom och bra blodprover, blodtryck som ser bra ut så har du nog ingenting att oroa dig över. Jag tycker det är helt bisarrt när någon skriver att man blir lurad att betala massa pengar resten av livet. Det är en privat klinik och deras priser står klart och tydligt på hemsidan, ingen blir lurad. Testosteronet ingår i högkostnadsskyddet så det blir gratis när man uppnått 3800kr. + abonnemang beroende på behandling.Jag är i alla fall supernöjd med allt, från läkarna till kvinnorna som tar emot samtal. Alla är otroligt hjälpsamma och professionella. Jag har inget negativt att säga.

Bra säker utredning . Noggrann uppföljning om man har besvär/brist. Ej som primärvården som man har sökt hjälp hos I 10års tid. Super proffsig personal. Mvh tomi

Fantastisk bemötande från första kontakt via mail och tel då jag hade lite frågor. Fick sedan träffa lyhörda läkare fysiskt och via videolänk. Kan bara varmt rekommendera.